dissabte, 20 de novembre del 2010

Internet 2.0

any 1961


La majoria dels seguidors internautes del Reixac sabeu que estic fen un intensiu d’internet 2.0, per tal de situar-nos de la millor manera possible a la Xarxa.

Curiosament veig a través de google analytics que tinc seguidors arreu del mon, però un em despertava la curiositat, era els EEUU, concretament a Califòrnia.

Això d’internet es evident que es una bona eina, permet entre moltes altres coses recuperar els vells amics, en aquest cas es bella!.... amiga , la Miriam.

Son molts els bons records que tinc d’ella i la seva família i em transporten a la infantesa i a l’adolescència, segurament per la majoria de persones els millors anys de la vida.

Serveixi aquest escrit com homenatge a l’inventor d’internet i en particular com a regal a les persones retrobades.


Ferran.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada